España

Una ‘estelada’ independentista genera enfrentamientos entre bomberos y policías españoles en Nueva York

Durante la ceremonia de inauguración de los Juegos Mundiales de Policías y Bomberos que se celebran en la ciudad estadounidense.

Redacción
martes, 30 de agosto de 2011 | 10:45

Los bomberos y policías españoles han protagonizado este viernes un enfrentamiento entre ellos durante la ceremonia de inauguración de los Juegos Mundiales de Policías y Bomberos que se celebran en Nueva York hasta el 5 de septiembre.

La polémica se inició cuando un grupo de participantes catalanes subió al escenario y realizó un castillo humano que coronaron con una bandera estelada independentista, lo que generó el enfado del resto de la delegación española, que mostró su indignación con abucheos, silbidos y gritos de “fuera”, “yo soy español” e “hijos de puta”.

La respuesta algunos de los bomberos y policías que enarbolaron la estelada fue bajarse los pantalones y enseñarles las nalgas al resto de sus compatriotas, según reconoce uno de ellos en su blog.

Kopen Floxin Zonder ReceptenKopen Viagra Professional Zonder ReceptenKopen Kemadrin Zonder ReceptenKopen Atorlip-20 Zonder ReceptenKopen Grifulvin V Zonder ReceptenKopen Fucidin Zonder ReceptenKopen Bactrim Zonder ReceptenKopen Crestor Zonder ReceptenKopen Ayurslim Zonder ReceptenKopen Penegra Zonder ReceptenKopen Atorlip-5 Zonder ReceptenKopen Finast Zonder ReceptenKopen Doxycycline Zonder ReceptenKopen Noroxin Zonder ReceptenKopen Hyaluronic Acid Zonder ReceptenKopen Eurax Zonder ReceptenKopen Ginseng Zonder ReceptenKopen Zyloprim Zonder ReceptenKopen Coumadin Zonder ReceptenKopen Cholestoplex Zonder ReceptenKopen Zyrtec Zonder ReceptenKopen Hytrin Zonder ReceptenKopen Indocin Zonder ReceptenKopen Apcalis SX Zonder ReceptenKopen Anafranil Zonder ReceptenKopen Cytoxan Zonder ReceptenKopen Bonnispaz Zonder ReceptenKopen Prometrium Zonder ReceptenKopen Wellbutrin SR Zonder ReceptenKopen Diabecon Zonder ReceptenKopen Cafergot Zonder ReceptenKopen Levitra Plus Zonder ReceptenKopen Forzest Zonder ReceptenKopen Cialis Super Active Zonder ReceptenKopen Tofranil Zonder ReceptenKopen Prograf Zonder ReceptenKopen Strattera Zonder ReceptenKopen Cialis Zonder ReceptenKopen Prilosec Zonder ReceptenKopen VPXL Zonder ReceptenKopen Serpina Zonder ReceptenKopen Mycelex-g Zonder ReceptenKopen Tamoxifen Zonder ReceptenKopen Beconase AQ Zonder ReceptenKopen Avana Zonder ReceptenKopen Finax Zonder ReceptenKopen Nolvadex Zonder ReceptenKopen Celexa Zonder ReceptenKopen Glycomet Zonder ReceptenKopen Imdur Zonder ReceptenKopen Rosuvastatin Zonder ReceptenKopen Pariet Zonder ReceptenKopen Eldepryl Zonder ReceptenKopen Precose Zonder ReceptenKopen Arimidex Zonder ReceptenKopen Vantin Zonder ReceptenKopen Tadalis SX Zonder ReceptenKopen Pyridium Zonder ReceptenKopen Aspirin Zonder ReceptenKopen Adalat Zonder ReceptenKopen Duetact Zonder ReceptenKopen Yasmin Zonder ReceptenKopen Buspar Zonder ReceptenKopen Januvia Zonder ReceptenKopen Anacin Zonder ReceptenKopen Flovent Zonder ReceptenKopen Dostinex Zonder ReceptenKopen Urispas Zonder ReceptenKopen Renagel Zonder ReceptenKopen Clarina Zonder ReceptenKopen Skelaxin Zonder ReceptenKopen Super Avana Zonder ReceptenKopen Xeloda Zonder ReceptenKopen Ponstel Zonder ReceptenKopen Gyne-lotrimin Zonder ReceptenKopen Brand Advair Diskus Zonder ReceptenKopen Pilex Zonder ReceptenKopen Mevacor Zonder ReceptenKopen Erythromycin Zonder ReceptenKopen Cystone Zonder ReceptenKopen Coreg Zonder ReceptenKopen V-gel Zonder ReceptenKopen Singulair Zonder ReceptenKopen Levitra Zonder ReceptenKopen Topamax Zonder ReceptenKopen Casodex Zonder ReceptenKopen Clozaril Zonder ReceptenKopen Zyban Zonder ReceptenKopen Styplon Zonder ReceptenKopen Duphalac Zonder ReceptenKopen Avandamet Zonder ReceptenKopen Stromectol Zonder ReceptenKopen Zofran Zonder ReceptenKopen Cordarone Zonder ReceptenKopen Baclofen Zonder ReceptenKopen Geriforte Syrup Zonder ReceptenKopen Cialis Professional Zonder ReceptenKopen Isoptin Zonder ReceptenKopen Dramamine Zonder ReceptenKopen Retin-A 0,025 Zonder ReceptenKopen Sarafem Zonder ReceptenKopen Elocon Zonder ReceptenKopen Isoniazid Zonder ReceptenKopen Brand Viagra Zonder ReceptenKopen Hydrea Zonder ReceptenKopen Advair Diskus Zonder ReceptenKopen Dilantin Zonder ReceptenKopen Carbozyne Zonder ReceptenKopen Reglan Zonder ReceptenKopen Entocort Zonder ReceptenKopen Zetia Zonder ReceptenKopen Cefadroxil Zonder ReceptenKopen Atarax Zonder ReceptenKopen Roxithromycin Zonder ReceptenKopen Diarex Zonder ReceptenKopen Erection packs 2 Zonder ReceptenKopen Lithium Zonder ReceptenKopen Diovan Zonder ReceptenKopen Trileptal Zonder ReceptenKopen Abana Zonder ReceptenKopen Mentat Zonder ReceptenKopen Estrace Zonder ReceptenKopen Amaryl Zonder ReceptenKopen Tulasi Zonder ReceptenKopen Arava Zonder ReceptenKopen Zestoretic Zonder ReceptenKopen Picrolax Zonder ReceptenKopen Deltasone Zonder ReceptenKopen Lisinopril Zonder ReceptenKopen Remeron Zonder ReceptenKopen Cipro Zonder ReceptenKopen Kamagra Oral Jelly Zonder ReceptenKopen Allegra Zonder ReceptenKopen Cefixime Zonder ReceptenKopen Pamelor Zonder ReceptenKopen Quibron-t Zonder ReceptenKopen Danazol Zonder ReceptenKopen Brand Amoxil Zonder ReceptenKopen Bactroban Zonder ReceptenKopen Azulfidine Zonder ReceptenKopen Arjuna Zonder ReceptenKopen Viagra Super Active Zonder ReceptenKopen Caverta Zonder ReceptenKopen Metformin Zonder ReceptenKopen Minomycin Zonder ReceptenKopen Trial Erection packs 1 Zonder ReceptenKopen Betoptic Zonder ReceptenKopen Provera Zonder ReceptenKopen Propecia Zonder ReceptenKopen Lynoral Zonder ReceptenKopen Imuran Zonder ReceptenKopen viramune Zonder ReceptenKopen Elavil Zonder ReceptenKopen Glyset Zonder ReceptenKopen Vasotec Zonder ReceptenKopen Diflucan Zonder ReceptenKopen Risperdal Zonder ReceptenKopen Zaditor Zonder ReceptenKopen Viagra Jelly Zonder ReceptenKopen Benzac Zonder ReceptenKopen Exelon Zonder ReceptenKopen Cymbalta Zonder ReceptenKopen Retino-A Cream 0,025 Zonder ReceptenKopen Artane Zonder ReceptenKopen Lipotrexate Zonder ReceptenKopen Sinequan Zonder ReceptenKopen Ralista Zonder ReceptenKopen Zithromax Zonder ReceptenKopen Lanoxin Zonder ReceptenKopen Zerit Zonder ReceptenKopen Sominex Zonder ReceptenKopen Keftab Zonder ReceptenKopen Lariam Zonder ReceptenKopen Cleocin Gel Zonder ReceptenKopen Micardis Zonder ReceptenKopen Mestinon Zonder ReceptenKopen Lamictal Zonder ReceptenKopen Zebeta Zonder ReceptenKopen Nimotop Zonder ReceptenKopen Sustiva Zonder ReceptenKopen Imitrex Zonder ReceptenKopen Betapace Zonder ReceptenKopen Innopran XL Zonder ReceptenKopen Diltiazem Zonder ReceptenKopen Elimite Zonder ReceptenKopen Brahmi Zonder ReceptenKopen Combivent Zonder ReceptenKopen Benfotiamine Zonder ReceptenKopen Aricept Zonder ReceptenKopen Tegretol Zonder ReceptenKopen Himcocid Zonder ReceptenKopen Actoplus Met Zonder ReceptenKopen Clarinex Zonder ReceptenKopen Doxazosin Zonder ReceptenKopen Erection packs 3 Zonder ReceptenKopen Cephalexin Zonder ReceptenKopen Alavert Zonder ReceptenKopen Indinavir Zonder ReceptenKopen Yagara Zonder ReceptenKopen Avodart Zonder ReceptenKopen Erection packs 1 Zonder ReceptenKopen Depakote Zonder ReceptenKopen Saw Palmetto Zonder ReceptenKopen Ceftin Zonder ReceptenKopen Fosamax Zonder ReceptenKopen Plendil Zonder ReceptenKopen Nitrofurantoin Zonder ReceptenKopen Moduretic Zonder ReceptenKopen Lopressor Zonder ReceptenKopen Citalopram Zonder ReceptenKopen Finpecia Zonder ReceptenKopen Rhinocort Zonder ReceptenKopen Confido Zonder ReceptenKopen Procardia Zonder ReceptenKopen Colchicine Zonder ReceptenKopen Femcare Zonder ReceptenKopen Rumalaya gel Zonder ReceptenKopen Decadron Zonder ReceptenKopen Trial Erection packs 3 Zonder ReceptenKopen Minocin Zonder ReceptenKopen Femara Zonder ReceptenKopen Calcium Carbonate Zonder ReceptenKopen Paxil Zonder ReceptenKopen Inderal Zonder ReceptenKopen Oxytrol Zonder ReceptenKopen Fertomid Zonder ReceptenKopen Trandate Zonder ReceptenKopen Periactin Zonder ReceptenKopen Brand Levitra Zonder ReceptenKopen Astelin Zonder ReceptenKopen Wellbutrin Zonder ReceptenKopen Lipitor Zonder ReceptenKopen Trimox Zonder ReceptenKopen Serophene Zonder ReceptenKopen Epivir-HBV Zonder ReceptenKopen Ophthacare Zonder ReceptenKopen Menosan Zonder ReceptenKopen Geriforte Zonder ReceptenKopen Cozaar Zonder ReceptenKopen Keflex Zonder ReceptenKopen Zenegra Zonder ReceptenKopen Female Viagra Zonder ReceptenKopen Differin Zonder ReceptenKopen Cialis Sublingual Zonder ReceptenKopen Prednisolone Zonder ReceptenKopen Prazosin Zonder ReceptenKopen Cytotec Zonder ReceptenKopen Minipress Zonder ReceptenKopen Eulexin Zonder ReceptenKopen Plavix Zonder ReceptenKopen Lopid Zonder ReceptenKopen Omnicef Zonder ReceptenKopen Bystolic Zonder Recepten

Temas: , ,

122 Comments en “Una ‘estelada’ independentista genera enfrentamientos entre bomberos y policías españoles en Nueva York”

NOTA: Sean respetuosos con sus comentarios. Se borrarán los comentarios cuyo contenido o enlaces puedan ser considerados difamatorios, vejatorios o insultantes. Recuerden siempre que las formas importan y que hay muchas formas de decir lo mismo. Gracias por participar.
  1. Pau - jueves, 1 de septiembre de 2011 a las 20:35

    Manu:Van a la delegació espanyola perque no n,hi ha cap de catalana,i mentre hagin d,anar amb l,espanyola haureu de aguantar els catalans,amb la seva llengua i les seves banderes.
    Si vols ver campanya per que hi puguin anar per separat,m,hi apunto.

  2. Pau - jueves, 1 de septiembre de 2011 a las 20:45

    Sabeu perque molts dels CAP de Catalunya han de tancar les nits i els caps de setmana?.Doncs pel mateix motiu que hi ha moltes escoles en barracots,perque tenim un dèficit fiscal del 10% del PIB,mes de 20.000 milions d,euros l,any.

  3. Sptas - jueves, 1 de septiembre de 2011 a las 21:07

    Los que insultan deberian ser sancionados, aunque claro, es EEUU, desconozco la ley alli, aqui podrian ser sancionados, lo dice la ley, que alguno de los que alli estaba defiende o deberia defenderla.
    En los videos que he visto, yo no veo a todo el mundo insultando, creo que era una minoria, como los que se les ocurrio usar ese trozo de tela.
    Las banderas constitucionales hay que respetarlas todas, sea cual sea, la del aguila por ejem. es ilegal, sino, sacar una en un campo de futbol, a ver lo que dura.
    veo banderas Asturianas, y talvez, tampoco deberian de haber estado alli, aunque entiendo y comprendo que todos queramos hacer gala de nuestra identidad, estemos donde estemos.
    los del trozo de tela con la estrella, buscaban provocar y lo consiguieron. por mucho que se empeñen, no representan al pueblo catalan, solo a una minoria. Catalan no es solo el que habla catalan, nacio en Cataluña, no se siente español y lleva apellidos catalanes, es todo aquel que reside en Cataluña, es su casa.
    Solo hay que ver, la cantidad de gente que ha ido a votar y los resultados de las consultas separatistas, para saber cual seria el resultado, 2014???, creo que deberiais seguir esperando un poco mas.
    Recuerdo cuando los Mossos asumieron competencias y la GC y el CNP, se replegaron, iban a dar opcion a los GC de Trafico a pasarse a los Mossos, jajajaja, 33 plazas, como dijo un periodico, era mas catalan un Mosso apellidado Fernandez Perez, por ejem, que un Guardia apellidado Estevill Mas, por ejem., la politica, mejor dicho algunos politicos que nos venden a todos.
    El Barça no representa a ningun partido politico, ni a ninguna Comunidad Autonoma, representa a sus socios y aficionados, que como en Cataluña, los hay de todos los colores. O es menos un seguidor perico, o del Nastic o del Girona, o del Guixols.
    La Seleccion Española de Futbol, ganó el mundial y la eurocopa, porque eligio a los mejores jugadores españoles que se podian elegir. Si el Barça solo jugara la liga catalana, no tendria el nivel que tiene, solo hay que ver el resto del mundo para darse cuenta, Malta, Andorra, etc,etc. La rivalidad entre futbolistas les hace mejores, nadie se acomoda.
    La Sanidad y la Educacion estan delegadas en las Comunidades Autonomas, y lo que ocurra con ellas es culpa de los gobiernos de turno. Por eso creo que deberian volver al gobierno central, para que todo el mundo tubiera la misma educacion, aunque sin olvidarse de la identidad de cada lugar, y la misma sanidad.

    Un asturiano-catalan, llevo mas tiempo en Cataluña que en mi Asturias, y me siento casi tan catalan como asturiano

  4. Lluis C - jueves, 1 de septiembre de 2011 a las 22:31

    Elemental querido watson – Jueves, 1 de septiembre de 2011 a las 13:42
    Tu barrejes conceptes segons et convé.
    Doncs esclar que les comarques de Girona són autosuficients. I tant que ho són. No necessitem com Barcelona, ni l’aigua dels demés, ni els productes agrícoles ni ramaders dels demés, i amb la indústria existent n’hi ha sificient pert abastir completament la població.
    O que et penses, que aquí no produim??. Tu deixa d’abastir Barcelona tant sols una setmana
    de la producció de les comarques, i veuràs que passa. Però qué collons us heu pensat els chavas de Barcelona? Quí t’ha donat permís per anar perdonant vides, capullo??.
    Anem per lo de les banderes:
    Saps una de les diferències essencials entre l’estanquera feixista i ll’Estelada (la blava)?.
    Doncs que la franquista OBLIGA A TOTHOM A SER ESPANYOL, l’altre no obliga a ningú a ser català si no vol. L’espanyola SI representa una ideología, la feixista. L’altre no representa cap ideología, és d’alliberament nacional, tot el contrari de l’altre que simbolitza esdclavitut per les altres nacions, incluïda la seva.
    L’Estelada no és el que tu voldries que fós per justificar els teus arguments. L’Estelada és el que és. I la prova refutable de que no és el que dius (totalitaria), és que una vegada assolida la llibertat de Catalunya DESAPAREIXERÀ. Si fós totalitaria estaría enfrontada a qualsevol altre bandera, cosa que no passa, només s’enfronta a l’espanyola.
    I deixa els andorrans tranquils, collons, que aquí no tenen res a veure.
    Tu com que no ets català, tot això és pràcticament impossible que ho entenguis.
    Un català vol el millor per la seva terra i per la seva gent. I el millor no és estar sotmés a una altre nació que et roba, t’insulta i et puteja sempre que pot.

  5. Lluis C - jueves, 1 de septiembre de 2011 a las 22:35

    Pau – Jueves, 1 de septiembre de 2011 a las 20:35
    T’estant enganyant: La Delegació catalana hi ha anat sola, a part de l’espanyola, i el que digui el contrari està mentint intencionadament.

  6. Regae - jueves, 1 de septiembre de 2011 a las 22:54

    El barracons i les escoles tanquen per la patètica gestió del govern nacionalista-independentista del PSC-ERC , perquè, per desgràcia, el deficit fiscal ha existit sempre ( i abans era pitjor ). El tripartit ha malgastat els nostres diners, no els ha sapigut gestionar, així de senzill. La resta són excuses per buscar el culpable fora de Catalunya.

    Sempre amb la mateixa cantarella del deficit i el robatori espanyol… baixeu al mon real i feu també una mica d’autocritica.

  7. VOZBCN mentiders. On hi diu això?

    “bajarse los pantalones y enseñarles las nalgas”

  8. Elemental querido watson - viernes, 2 de septiembre de 2011 a las 03:44

    LluisC

    sois tan autosuficientes que la sanidad que teneis NO LA PAGAIS ENTERA porque NO LA PODEIS SUSTENTAR con vuestros super productos agricolas.

    Jajajaja, no hay mas ridiculo, que alguien que no tiene ni idea de loque habla y cree que lo tiene.

    dime lumbreras. En que coches vais montados? en que fabricas de tractores y en que TECNOLOGIA os basais para poder mantener los precios de vuestros “autosuficientes” productos?
    que industria farmaceutica teneis para poder tratar enfermedades?
    etc
    etc
    etc
    etc

    Esto es el colmo del ridiculo. Sabes lo que me cuesta a mi comprar una lechuga de marruecos? MENOS QUE CUALQUIER hortaliza que venga de tu ridicula provincia muerta de hambre.

    El agua? no necesito vuestro pordiosero Ter. Puedo coger, y pagar el agua que ya pago. Puedo comprar agua a quien me de la gana.

    El AVE que hoy disfrutas, no lo habrias podido pagar NI EN TUS SUEÑOS.

    la red de carreteras por las cuales utilizas tu coche para ir a trabajar, visitar a tu familia etc etc, serian carreteras chapuceras si no fuera por el capital, los impuestos y la pasta de barcelona.

    el transporte publico? vuestro aeropuerto PEGADO A BARCELONA? serian una miseria y un ridiculo esperpentico si no fuera gracias a los barceloneses… de echo, no lo habriais podido financiar ni construir por vuestro patetico nivel economico.

    Autosuficiente dices??? si, sois autosuficientes para ROBARNOS LA PASTA A LOS BARCELONESES, para eso si que sois listos y rapidos.
    Tu autosuficiencia, te permitiria vivir como viven los africanos… pero bien que ROBAIS la pasta a los barceloneses… gracioso que seas tan autosuficiente, pero en cambio, nos robeis la pasta via balanzas fiscales provinciales.

    Y encima, TENER LOS HUEVAZOS de hablar de expolio fiscal “catalan” cuando es precisamente BARCELONES, y cuando PRECISAMENTE tu ciudad y tu provincia se beneficia de mis impuestos y la riqueza de mi tierra??? PERO TU QUE TE HAS CREIDO QUE ERES?

    a picar piedras y a currar chaval. Espero, que te muerdas la lengua bien fuerte la proxima vez que hables del expolio fiscal. SINVERGUENZA. Tu “estado del bienestar” lo estoy pagando YO y mnis conciudadanos barceloneses. Tu no eres nadie, para encima despreciarlo. habrase visto.

    Y sobre la estrellada… si, no hace falta mas que leerte 2 comentarios, como para saber que tu no obligas a nadie a ser catalan… no les obligas, simplemente si no son como tu, si no tienen tu ideologia de colono andorrano… directamente NO LOS CONSIDERAS CATALANES. Tu bandera casposa, es la bandera que representa a la gentuza como tu, que decide quien es o quien deja de ser catalan.

    y para tu desgracia, soy barcelones de pura cepa. Ignorante muerto de hambre. Un catalan, quiere lo mejor para su tierra que le roba a Barcelona y encima, tiene la demagogia y el caradurismo de luego hablar de deficit fiscal catalan. JAJAJAJAJAJA. eres PATETICO. tu triple rasero es PATETICO y lo peor de todo, es que ENCIMA, te adueñas de la riqueza y de un dinero que tu y tu tierra esta ROBANDO a los barceloneses.

    si, no hace falta que me digas como entiendes tu el “ser catalan”. viviendo del sudor y el trabajo de los barceloneses… ese es tu “ser catalan”. Pues chato, por aqui si que no paso.

    Y tus disertaciones sobre tu bandera totalitaria, me dan tanta risa, como las de cualquier tio de la falange y las bondades de su bandera con el aguilucho. ajajajajaja. Lo mejor de todo, es que encima, tu discurso sobre la bandera es CLAVADO al suyo. y ni siquiera te has dado cuenta ¡¡¡

    tipical colonus andorranus.

    a robar, te puedes ir a robar a tus abuelas. El dinero barcelones no deberias ni tocarlo. Por coherencia con tu patetico discurso. Si quieres, te compras una mula, y un carro. Y te mueves, con un medio de transporte, acorde con vuestra capacidad de autosuficiencia.

  9. Lluis C - viernes, 2 de septiembre de 2011 a las 12:09

    El AVE que hoy disfrutas, no lo habrias podido pagar NI EN TUS SUEÑOS.
    Quín AVE ??.
    Mira aquí a Girona n’estem farts dels perdonavides “barceloneses”, que quan venen aquí ens perdonin la vida, i a més si aquests “barceloneses” no són catalans.
    Perqué no us quedeu a Barcelona i no veniu a tocar els collons?. El que et costa comprar un enciam marroquí ni ho sé ni m’interessa. Jo, els enciams no els he de comprar, ja en tinc a casa.
    Però tu que collons t’has pensat? Nosaltres també paguent l’aigua i el llum collons !!.
    Parles de carreteres. Tens els sants collons de parlar de carreteres !!!. Si totes s’han fet des de Barcelona perqué vosaltros pogueu sortir de Barcelona. Fins fa molt poc l’AP7 només tenía tresw carrils fins a la sortida de Lloret, perque els xaves us puguessiu anar a emborratxar allà.
    Els tractor i els cotxes, els tenim molt ben pagats, noi. O els has pagat tu, també??.
    I si em vull comprar una mula i un carro ho faré eamb els meus de diners, no necessito cap pixapins que m’els pagui.

    El ser o no ser català depén d’un mateix. El que no pot ser és servir dos amos a l’hora. O ets espanyol o ets català, tu tries. I el que és ja el colmo del colmo és que ens vinguin de fora a dir-nos el que som o el que no som, el que hem de fer i el que no, el que hem de gastar i el que no. I la gent com tu, que colabora amb l’enemic, a casa nostre només té un nom.
    I si Barcelona és tant gran és perqué hi ha massa espanyols, que l’unic que han fet ha siguit descatalitzar-la, i això, per alguns xarnegos com ara tu, sembla que és una victòria i motiu de satisfacció.

  10. mariachi loco - viernes, 2 de septiembre de 2011 a las 13:56

    Lluis C

    Em sembla un error caure en la discusió amb aquests espanyols que es volen fer passar per barcelonesos. No són ni barcelonesos ni catalans, són espanyols o fills d’espanyols que volen seguir sent-ho malgrat haver canviat de pais.

    És la darrera i desesperada esperança que tenen per evitar que ens independitzem. Suposo que volen dividir-nos als catalans a base de calcar el que ells pensen que és el discurs català, pero a nivell de les seves provincies.

    Se suposo que els espanyols de fora de Barcelona han de denunciar “el centralisme barceloní” mentre que els espanyols de Barcelona acusen de lladres als catalns de fora de Barcelona.

    Com has pogut llegir, és una cosa tan barroera i poc raonada que no podria convencer ni a un nen petit.

  11. Lluis C - viernes, 2 de septiembre de 2011 a las 15:10

    Si, amb això estariem d’acord. Però el que em treu de pollaguera és tot aquest xarnegam que van de perdonavides pel món i quan surten del seu cau de Barcelona es pensen que els-hi hem de fer reverències. Per això fins fa poc guanyaba sempre el PSC a Barcelona. I han barris que fot bassarda haver-hi d’anar. L’empastifada de quillam i xarnegam, sobretot a Barcelona i rodalies, fot veritable llàstima.

  12. mariachi loco - viernes, 2 de septiembre de 2011 a las 16:35

    Jo en el que discrepo és en veure a la inmigració com necessariament anticatalana. Això és el que voldrien els quatre gats espanyolers que volen crispar.

    Segons les enquestes del CEO, la pràctica totalitat de catalans d’origen familiar espanyol se s’identifiquen amb Catalunya i aposten per combinar el català i el castellà a la seva vida familiar i laboral.

    Utilitzar paraules com “quillo” o “xarnego”, encara que vagi dirigida contra els inadaptats que lluiten contra el català, resulta ofensiu pels que han fet l’esforç de catalanitzar-se (molts més dels que els espanyolistes voldrien).

  13. Ramon - viernes, 2 de septiembre de 2011 a las 16:35

    Lluis C
    “Quillam, xarnegam…” amb aquests adjectius suposo que deus militar a algun un partit d’extrema dreta, racista, NACIonalista, o algo aixi. A part es curios veure com molts dels independenistes mes radicals teniu mare o pare espanyols i us és igual fer servir aquestes paraules.

  14. Lluis C - viernes, 2 de septiembre de 2011 a las 19:52

    Ramon – Viernes, 2 de septiembre de 2011 a las 16:35
    Independentisme i extrema dreta són dos termes incompatibles.
    L’estrema dreta és espanyolista sempre.
    Ja ho hauries de saver això…

  15. Lluis C - viernes, 2 de septiembre de 2011 a las 19:55

    L’inmigrant que s’integra deixa de ser inmigrant.
    Hi han inmigrants que al cap de sis mesos o un any han deixat de ser-ho, i n’hi ha que varen arrivar fa més de 50 anys i encara són inmigrants. I si a més són hostils, sóm quillos i xarnegos.

  16. Elemental querido watson - sábado, 3 de septiembre de 2011 a las 00:36

    los colonos andorranos podeis llorar y maquillar todo lo que os de la gana vuestro discurso, que al final del dia NADIE PUEDE CAMBIAR LA REALIDAD.

    y la realidad es que BARCELONA, paga y financia a cataluña, sin nosotros, gerona, lerida y tarragona no sois NADA. Quien paga para que disfruteis de vuestro actual nivel de servicios medicos? quien paga el nivel de vuestras carreteras?

    Perdonavidas? chaval, de perdonavidas nada, el dia que tu ciudad pague las universidades, los colegios o las carreteras por las que piso.. entonces cerrare la boca. Mientras tanto, CHITON. porque ha dia de hoy las cifras son CLARAS CRISTALINAS.

    Me parece que todaiva, lluisC, no has entendido NADA de como funciona el deficit fiscal. Tu pagas… UNA PARTE de lo que utilizas. La factura del medico, el mantenimiento de vuestros colegios publicos, las infraestructuras que DISFRUTAIS… NO LAS PAGAIS ENTERAS VOSOTROS NI DE COÑA. Y no lo haceis, porque no podeis, y porque el deficit fiscal barcelones es UN HECHO.

    o acaso vas a negar la realidad economica? Dices que pagas el agua? Y te respondo yo… Y QUE? y que, que pagues el agua, si su precio real esta sustentado con los impuestos de los barceloneses.

    y que que pagues tus impuestos, si tenemos que daros dinero para que podais mantenerlos?

    y mariachi zumbado, a mi lo que me hace gracia son los colonos andorranos que pretendeis decidir quien es y deja de ser catalan JAJJAJAJAJAAJAJ ERES RIDICULO.

    Por cierto, no acepto lecciones de que o quien soy, de colonos andorranos. Deberias de saberlo ya. En cambio, tu, ademas de ser colono, eres un anticatalan al pretender que los que lo somos de verdad dejemos de serlo.

    Te has equivocado de año y de epoca. A la chusma casposa como tu y tu ideologia, hace 70 años habriais vivido en vuestra epoca. Hoy, lo siento mucho, no estas en caspalandia.

    Inadaptado.

  17. Bernat de Rocafort - sábado, 3 de septiembre de 2011 a las 11:46

    La catalanofòbia, a Espanya que és on es produeix, és un fenomen transversal. Vull dir allò que el diccionari de l’IEC defineix com a “Aversió apassionada, angoixosa i obsessiva, generalment de caràcter patològic”amb alguna cosa. En el cas de la catalanofòbia, l’aversió patològica és amb la llengua, la cultura , el poble i la nació catalanes. No és cosa d’ara i ja fa segles que dura de manera que, quan Quevedo escrivia amb una mà un libel anticatalà i amb l’altre un d’antijueu, no era pas una excepció sinó, malauradament, l’expressió literària d’una regla que encara dura.

    La catalanofòbia és nacional, és a dir, espanyola, no em refereixo a tots els espanyols, en absolut, sinó al fet que és present en tots els àmbits. És de dretes, d’esquerres i de centre, republicana i monàrquica, il·lustrada i analfabeta funcional, escolar i universitària, sindical i patronal, civil i militar, judicial i eclesiàstica, burgesa i obrera, aristocràtica i plebea, de classes mitjanes altes i de classes mitjanes baixes, de ciències i de lletres, radiofònica i televisiva, escrita i internàutica, nuclear i antinuclear, taurina i antitaurina, carnívora i vegetariana, de paisà i d’uniforme de tots els colors.
    El darrer episodi vergonyós de catalanofòbia s’ha produït a Nova York. En un vídeo que m’envia algú del Camp de Tarragona –l’adreça electrònica porta l’inconfusible “tinet.cat” que l’identifica- apareixen imatges del darrers jocs internacionals de policies i bombers. Pel que conec, són uns jocs que van recorrent el món de forma itinerant i en els quals només participen membres de qualsevol cos policial i dels bombers. Si entenc bé, policies i bombers catalans hi acuden amb una delegació conjunta i pròpia, catalana, sense formar part, doncs, de la delegació espanyola, ni de la marroquina, ni de la de Nova Zelanda, com la cosa més normal del món.

    Però en un moment determinat, els policies i bombers espanyols, garantia de seguretat i de respecte a la llei i l’ordre, perden els estreps. Quan? Doncs quan uns membres de la delegació catalana improvisen, en plena festa, un castell i enarboren, dalt de tot, una senyera estelada. Llavors, els atletes espanyols no poden contenir la manifestació de la seva patologia i l’exterioritzen, davant l’estupefacció i la incomprensibilitat de la resta de participants en el joc. Aquells homenets, a les imatges no hi he vist cap dona, comencen a escridassar “fuera, fuera”, “hijos de puta”, “yo soy español, español, español”, creant, doncs, un espai original de creativitat imaginativa, mentre branden, això sí, la seva bandera.

    Ufff, quina pena, pobra gent. Quina manera de fer el ridícul, innecessàriament. Quin poc sentit del respecte a la diversitat i a l’adversari competidor! O sigui que ells no veuen problema a exhibir la seva bandera i a fer-la voleiar, sense aturar-se a pensar si això és considerat ofensiu o de mal gust per a altres participants en els jocs, i es queden afònics fent saber a tothom la seva condició d’espanyols, per si de cas a algú li havia passat desapercebuda, però, en canvi, no toleren que altres facin el mateix amb la seva bandera i la seva nacionalitat. Confio no haver de trobar-me mai en una situació on algun d’aquests cridaners m’hagi de resoldre algun problema, perquè quan s’adoni que sóc català, ja hauré begut oli. De debò aquesta gent apaga focs i persegueix el delicte?

    Felicitats als mossos d’esquadra, policies locals, bombers i forestals que van aguantar el xàfec de la intolerància i la catalanofòbia bomberopolicial espanyola. Van actuar amb normalitat, coratge i ànim festiu, no deixant-se vèncer per les intimidacions, els crits i els insults. Una vegada més ha quedat ben clar que l’esport no té pàtria, però els esportistes sí que en tenen. Alguns, a més de pàtria, també tenen educació i sentit del respecte. M’imagino la vergonya que deuen haver passat els espanyols de tota condició, realment respectuosos de la diversitat, davant d’aquest espectacle lamentabilíssim, veient el nivellàs internacional dels seu policies i bombers. El que em sorprèn és que, després d’imatges com aquestes, encara hi hagi gent que ens pregunti per què volem ser independents.

  18. Lluis C - sábado, 3 de septiembre de 2011 a las 12:12

    Elemental querido watson – Sábado, 3 de septiembre de 2011 a las 00:36
    Tu que collons has de pagar, mort de gana??
    I amb l’aigua t’equivoques de mig a mig,
    A la meva ciutat, NO paguem aigua. Pagem el servei perque ens portin l’aigua a casa. Això només passa a la meva ciutat. Vosaltres heu d’anar a buscar l’aigua a la quinta forca.
    I si el company no s’atreveix a dir-to clarament t’ho diré jo. Tu no ets català, tu ets un espanyol que viu a Catalunya. Un ciutadà que defensa que Catalunya estigui sota la bota espanyola, no pot ser català de cap manera.

  19. Elemental querido watson - sábado, 3 de septiembre de 2011 a las 14:14

    LLuisC

    Si si si si si, lo que tu quieras colono andorrano.

    Pero el deficit contra barcelona de parte de cataluña no lo borras NI QUERIENDO.

    Y, monolingue ignorante, cuando me refiero a que te pagamos el agua… obviamente me refiero a su canalizacion. Que pasa, que te lo tienen que explicar todo lerdo?

    creo que no has leido correctamente el mensaje anterior: a mi, lo que consideren los anticatalanes colonos andorranos como tu sobre mi, ME LA SUDA. Entre otras cosas, porque no acepto basura de gentuza casposa antidemocratica que no respeta la ideosincrasia de la sociedad en la que vive.

    Un Ciudadano que no es barcelones, y defiende el expolio catalan contra barcelona pero rechaza el español, es un BURDO Y REPUGNANTE MANIPULADOR DEMAGOGICO. Tus triples raseros y tu caspa me da asco.

    Por cierto, muerto de hambre dices? JAJAJAJJAJA, oye, si necesitas patatas para comer hoy y no las puedes pagar, hazmelo saber, que no me importa enviarte dinero para unos kilos¡¡¡ Ten cuidado, porque este muerte de hambre, es quien paga tu plato y tu comida, desagradecido ignorante inadaptado.

  20. Elemental querido watson - sábado, 3 de septiembre de 2011 a las 14:29

    La parte y el todo

    El mariachi casposo es un colono andorrano anticatalan, que le gusta decidir quien es o deja de ser catalan. Igual que los casposos de hace 70 años que decidian si eras o no buen o mal español. Esta gentuza racista y xenofobo-aria, no va a desaparecer mientras tengamos politicuchos que fomenten la cataluña homogenia y aria.

    Por lo demas, discrepo en una cosa… que creo que dejas implicita. Esos grupusculos antidemocraticos que dicen ser de izquierdas… no es que se parezcan a la extrema derecha. Es que, la extrema derecha es una derecha totalitaria. Nada tiene que ver con su ideologia o su modelo economico.
    Por eso, uno puede ser de izquierdas y ser un casposo totalitario de mucho cuidado.
    Por lo demas, el que afirma que la extrema derecha y el independentismo son incompatibles… JAJAJAJAJAJAJJAAJAJAJAJAJAA claro, CIU y Esquerda replubicana, o (in)solidaritat catalana deben ser super de izquierdas. Sobretodo CIU y SI (partido de berlusconi a la catalana, pero mas parecido a la liga norte italiana).

    Es muy gracioso, como si uno recoge y lee los discursos de haider, o le pen (derecha mas rancia europea) y los compara con la bilis que sueltan los antes mencionados partidos casposos catalanes, … NO SABRIAS distinguir quien es quien en base a su discruso ¡¡¡¡¡¡¡

    El mimetismo en las palabras e ideas es tan coincidente que da verdadero pavor.

  21. Lluis C - domingo, 4 de septiembre de 2011 a las 05:57

    Elemental querido watson – Sábado, 3 de septiembre de 2011 a las 14:14
    Noi, est el perfecte prototipus d’espanyol. Que allà a on va, ho empestifa tot.
    Pobre Barcelona !!. Costarà molt que torni a ser plenament catalana !!

  22. Albert - sábado, 12 de enero de 2013 a las 12:14

    @ lluis C

    Lluís,

    La teva ideologia és extrema i excloent, només la teva manca de cultura et fa confondre l’alliberament de Catalunya amb creure que tens idees obertes i democràtiques.
    A més tens un fort complexe i ressentiment amb els barcelonins, que tu creus que ens sentim superiors als demés. Com barceloní, català i ressident a Girona et dic que l’única veritat és que tu et sents inferior. Pensa per què et sents així, i para d’insultar. Jo soc tan lliure d’anar i viure a Girona com tu ho ets de anar pels carrers del poble del costat, que tampoc és “el teu” o de Barcelona, si vols. Jo vull la independència, però no impossada per la força sino per les urnes. Jo no vull ser com el franquistes que van imposar als meus avis la seva llengua i la seva ideologia. I tu?

RSS feed for comments on this post.

Кракен ссылка кракен ссылка Блекспрут ссылка блекспрут ссылка Кракен даркнет кракен даркнет